Zwroty/reklamacje
Zasady dotyczące zwrotów i reklamacji
Dokonując zakupu w sklepie natuart.pl kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy zakupu, bez podania przyczyny w ciągu 14 dni. Kupujący ma również prawo do złożenia reklamacji w przypadku, gdy produkt jest wadliwy, lub nie spełnia warunków zawartej umowy.
Jak dokonać zwrotu?
• Skontaktuj się z nami
• Uzupełnij formularz zwrotu i zaznacz pole „Odstąpienie od umowy”
• Starannie zapakuj zwracane produkty
• Odeślij produkty na własny koszt na niżej podany adres
• W ciągu 14 dni zwrócimy środki.
• Zwracany towar musi być pełnowartościowy
Prosimy o zamieszczenie numeru zamówienia oraz dopisek „Odstąpienie od umowy” na zewnętrznym opakowaniu przesyłki.
Jak złożyć reklamację?
• Skontaktuj się z nami
• W przypadku odsyłania do nas reklamowanych produktów uzupełnij formularz zwrotu i zaznacz pole „Reklamacja”
• Starannie zapakuj reklamowane produkty
• Odeślij produkty na własny koszt na niżej podany adres
• W ciągu 14 dni zgodnie z wyborem kupującego wymienimy towar na wolny od wad lub zwrócimy środki.
Prosimy o zamieszczenie numeru zamówienia oraz dopisek “Reklamacja” na zewnętrznym opakowaniu przesyłki
Uwaga!
• Przed wysłaniem produktów, bardzo prosimy o wcześniejszy kontakt
• Przesyłki z płatnością przy odbiorze nie zostaną przez nas odebrane i wrócą do nadawcy.
Adres do zwrotów i reklamacji:
NatuArt Monika Baran
Zajączkowice 2a
27-425 Waśniów