Zwroty/reklamacje

Zasady dotyczące zwrotów i reklamacji

Dokonując zakupu w sklepie natuart.pl kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy zakupu, bez podania przyczyny w ciągu 14 dni. Kupujący ma również prawo do złożenia reklamacji w przypadku, gdy produkt jest wadliwy, lub nie spełnia warunków zawartej umowy.

Jak dokonać zwrotu?

• Skontaktuj się z nami 
• Uzupełnij formularz zwrotu i zaznacz pole „Odstąpienie od umowy”
• Starannie zapakuj zwracane produkty
• Odeślij produkty na własny koszt na niżej podany adres
• W ciągu 14 dni zwrócimy środki.
• Zwracany towar musi być pełnowartościowy

Prosimy o zamieszczenie numeru zamówienia oraz dopisek „Odstąpienie od umowy” na zewnętrznym opakowaniu przesyłki.

Jak złożyć reklamację?

• Skontaktuj się z nami
• W przypadku odsyłania do nas reklamowanych produktów uzupełnij formularz zwrotu i zaznacz pole „Reklamacja”
• Starannie zapakuj reklamowane produkty
• Odeślij produkty na własny koszt na niżej podany adres
• W ciągu 14 dni zgodnie z wyborem kupującego wymienimy towar na wolny od wad lub zwrócimy środki.

Prosimy o zamieszczenie numeru zamówienia oraz dopisek “Reklamacja” na zewnętrznym opakowaniu przesyłki
Uwaga!

Przed wysłaniem produktów, bardzo prosimy o wcześniejszy kontakt
• Przesyłki z płatnością przy odbiorze nie zostaną przez nas odebrane i wrócą do nadawcy.

Adres do zwrotów i reklamacji:

NatuArt Monika Baran
Zajączkowice 2a
27-425 Waśniów